marți, 21 iulie 2009

Grimus

Sunt fascinat de aceasta formatie romanesca... Incetul cu incetul intra sub pielea mea si se indreapta spre creier controland corpul meu, vrajindu-l cu sunete magice.. Au o prezenta scenica superba si de fiecare data te pot surpinde, si mai mult ca sigur asta vor face.. Momentan a devenit formatia mea preferata din Romania. Am fost la bookfest unde au sustinut un concert incredibil, desi lumea era rigida, nu dansa , nu canta impreuna cu ei, nu isi dadeau viata la fel cum si-o dadeau ei zeului numit muzica. In plus la acel concert au cantat 2 melodii noi care pur si simplu m-au lasat cu gura cascata, au fost 2 melodii acustice, dupa care eu inca lesin. E o formatie care cu siguranta va schimba fata rockului romanesc. Grimus provoaca dependenta (cel putin pentru mine)




Niciun comentariu: