marți, 4 august 2009

10 days of peace and quiet

In sfarsit am reusit sa scap si eu de aglomeratia bucurestiului, si sa trag o fuga pana acasa la bacau, sa revad vechi prieteni si sa ma relaxez putin. 10 zile de concediu bine meritate. Ca de obicei am fost mai mult prin vecini decat acasa si mai mult m-am obosit decat m-am relaxat :)) Tot timpul pe fuga, mai ales acum ca e si o caldura de mori, dar berea rece m-a salvat :x Doamne da ce bine mergea cand in sfarsit ma puneam pe scaun si o vedeam cum imi facea cu ochiul, nu ma mai puteam desparti de ea. Am intalnit 2 foarte buni prieteni si ne-am prostit si noi dupa cum bine ve-ti vedea in urmatoarele filmulete..


Dupa toata prosteala asta in sfarsit chiar am reusit sa ma relaxez, am plecat din Bacau si m-am dus la bunicii mei la tara. A fost superb sa mai gust si o gura de aer curat mai ales ca e la o altitudine destul de mare satul lor. Am lenevit toata ziua si seara priveam de pe acoperisul unei case vechi si abandonate apusul soarelui, si departarea de civilizatie, o civilizatie care devenise ca o mica furnicuta, pe care o puteam zdrobi intre degete.
Acum m-am intors si urmeaza sa plec inapoi la Bucuresti, datoria ma cheama din pacate.. Oh the joy!!

Niciun comentariu: