miercuri, 16 septembrie 2009

No Time - Dreams come first

In ultimul timp nu mai stiu ce se intampla cu mine. Simt ca pierd controlul asupra propriei persoane. Pentru a putea sa ma descurc financiar in Bucuresti am hotarat sa imi iau un part-time job pe langa cel actual. E greu, foarte greu. Foarte multe ore nedormite, nopti pierdute, efort fizic si mental ridicat. Nu mai pot dormi datorita oboselii, mananc neregulat, sunt mai tot timpul obosit. Se pare ca am devenit oarecum workaholic. Dar toate astea vor fi rasplatite pana la urma. In sfarsit reusesc sa pun bani deoparte iar la iarna Budapesta here I come !! O saptamana intreaga de detasare totala, in care vreau sa ma pierd sa nu mai stie nimeni de mine. Vreau sa cad in zapada sa privesc cerul, sa ma trezesc si sa ma uit pe fereastra cum ninge in timp ce beau o ceasca de cafea :D De aceea nu am mai reusit sa scriu absolut nimic pe blog. Imi pare rau, dar trebuie sa muncesc pentru a imi indeplini visul.

Niciun comentariu: