luni, 5 octombrie 2009

Viva CFR


De curand am mers cu trenul. E pasiunea vietii mele sa merg 5 ore de la Bacau pana Bucuresti si asta in conditii absolut geniale. CFR-ul nu se dezminte in incercarea sa de a face o parere foarte proasta despre sine. De aceasta data am fost absolut dezgustat de conditiile trenurilor care vin si merg inspre Moldova. Eu mergand cu acceleratul de noapte de la 3 ca sa pot ajunge devreme in Bucuresti, am fost asezat de minunatul sistem de bilete al CFR-ului, ca de obicei in ultimul vagon. Okei sa zicem asta e, da wtf ca era un vagon care facea absolut fiecare tren personal sa fie mai shinny si de 10 ori mai goodlooking. Si ma mai enerveaza ca niciodata nu am loc in fata sau mai in spate. Mereu ma dau jos printre boschetari si trebuie sa ma lupt cu jungla aia desi sunt mereu bine echipat cu 2 genti si inca vreo 2 sacose. Dar na asta e, asta e CFR-ul nostru mult iubit. You got to love it.

3 comentarii:

Andrei spunea...

Poate ne povestesti si noua ce mai e pe acasa.

Love Is Noise spunea...

Ce poate sa fie pe acasa decat un mare ciuciu. Mai toata lumea era plecata asa ca am stat mai mult prin casa asa doar sa ma relaxez ca eram obosit. sincer orasul a inceput sa mi se para foarte foarte plictisitor. Probabil ca m-am obisnuit cu nebunia de pe aici si de aia. Oricum nu prea mai sunt atras de acasa doar cateva exceptii... care momentan nu prea se afla pe acolo :)) Hope to see you soon ;)

Andrei spunea...

Ai sa ma vezi peste vreo luna. Sper sa fii liber in perioada aia.