duminică, 8 martie 2009

Sunt un fan desene animate, recunosc !

Îmi este atât de dor de vechile desene de pe Cartoon Network, nici nu vă imaginaţi. Îmi amintesc cu o foarte mare plăcere cum mă pierdeam zile în şir în faţa televizorului urmărind desene ca: 2 stupid dogs, cow and chicken, dexter's laboratory, looney tunes, courage the cowardly dog ... şi aşa mai departe. Deci erau geniale desenele acelea, chiar şi în zilele acestea dacă îmi daţi să mă uit mă topesc de plăcere. Sincer să fiu aşa am început să fiu pasionat de engleză, deoarece mă fascinau, învăţai fără să vrei... Acum vedem numai violenţă, şi în plus sunt dublate în română... nu zic să nu fie în română dar măcar un post tv să fie în engleză că aşa copii din ziua de azi nu se pot forma cât de cât (în ce priveşte o limbă străină) şi le vine greu să înveţe în şcoli. Revenind la desene recunosc că cu timpul am evoluat puţin şi am început să mă uit la desene mult mai complexe cum ar fi: south park, futurama, family guy, şi altele... dar sunt momente când tânjeşti la începuturi :X la cele vechi care niciodată nu se vor demoda. Şi deşi am 19 ani o spun în gura mare ÎMI PLAC DESENELE ANIMATE... nu ştiu de ce unora li se pare a fi o chestie atât de ruşinoasă. Mie unul nu...

Un comentariu:

Alexandra Radu spunea...

Te sustin :-" :D. Si mie imi plac desenele animate....desi cred ca eu voi ramane mereu doar un copil ce viseaza :X