duminică, 8 martie 2009

The Three Musketeers

Cu toţii avem prieteni buni de care nu am vrea să ne despărţim nicio clipă. Din păcate cei 2 prieteni ai mei din liceu, cu care îmi petreceam secundă de secundă în timpul orelor, şi nu numai, suferind împreună la bine şi la greu la matematică şi restul obiectelor care pur şi simplu ne terorizau, au decis să meargă pe un drum separat de al meu. Ei au ales Iaşiul iar eu am ales cu inima, Bucureştiul. Am tot încercat să-i conving să meargă cu mine, dar nu, ei au rămas la vechea idee. Stau şi mă gândesc acum cât de mult îmi lipsesc moacele lor somnoroase din timpul liceului, moacele lor triste, absolut tot. Au fost clipe superbe petrecute împreună de care îmi voi aminti mereu cu plăcere, deşi poate drumurile noastre nu se vor mai întâlni niciodată. Pentru mine vom rămâne întotdeauna "The Three Musketeers" ... mereu ajutându-ne unii pe alţii, mereu zâmbind....

Un comentariu:

Alexandra Radu spunea...

Noi ne bucuram ca ai ales Bucurestiul, desi ei nu sunt aici... Mi se parea grea trecere de la liceu la facultatea, alti oameni, imi era teama ca prietenii ma vor uita sau ca isi vor face alti prieteni buni...si totusi iti trebuie atata curaj sa lasi singur un oras in urma...