duminică, 8 martie 2009

Metal vs Everything Else

Totul a inceput in clasa a 10 a cand , din intamplare, am dat peste cateva formatii metal mai soft. Imediat m-am indragostit de sunetul chitarilor si al tobelor, acesta devenind o particica din mine de care nu ma pot lipsi prea multa vreme :).
A fost o schimbare rapida ramanand chiar eu uimit cat de repede am tradat rap-ul in schimbul metalului ( in decursul a 3-4 zile uitasem demult de unde plecasem ). Tin minte cum colegii mei de clasa au ramas cu gurile cascate de performanta mea :D.

Am inceput mai intai cu un sunet mai soft dar usor usor am fost atras de " the darker side " urcand astfel pe scara ierarhica(daca o pot numi asa) a metalului. Incepuse sa-mi placa, cum ar zice unii, " grohaielile". Bine recunosc la inceput ascultam mai mult pentru partea instrumentala, dar incetul cu incetul urechea a inceput sa se formeze si am reusit sa inteleg si versurile. Am ascultat cred toate felurile de metal de la cele mai soft la cele mai dark posibile. Din punctul meu de vedere nu m-a afectat cu nimic asa zisa muzica "satanica". Dar na poate sunt eu orb...

Am auzit multa lume zicand ca metalul este muzica nebunilor ... o muzica pe care daca o asculti te dai cu capul de pereti, dar pentru mine este exact opusul, este relaxanta mai ales cand sunt nervos... Nu stiu de ce dar cand ascult simt cum imi consuma furia interioara. Poate sunt eu mai ciudat si nu stiam :-".
Deci momentan sunt si voi ramane metalist orice ar zice lumea. Fiecare are dreptul de a alege.

Niciun comentariu: