duminică, 19 aprilie 2009

Cel mai bun mod de a-ti petrece Pastele

Luati exemlul de la mine oameni buni, si petreceti-va pastele si toate sarbatorile la servici. Este o minunatie.. Nici nu va imaginati cat de distractiv poate fi. Bine cel putin in cazul meu. Eu am lucrat Pastele acesta si vreau sa va spun ca mi-a iesit par alb. (Mentionez ca lucrez la un hotel). Spre fericirea mea, am avut un grup de turisti ,care nu are ce face acasa si au venit in Romania sa ne frece pe noi. Okei, inteleg ca vor sa viziteze Romania. Da de ce tocmai acum cand toata lumea sta acasa cu familia? Este un grup de greci batrani cu multe mofturi. Ba e prea cald, ba li se pare k e un miros in camera, ba vor sa manance dupa 12 noaptea, ba vor sa-si schimbe camerele intre ei, ba vor muzica greceasca, si multe multe altele. Si nu mai spun ca desi au 70 de ani fac mai multa galagie ca cei de 10-20 de ani. In fine m-au foit absolut toata noaptea de pasti de nu am putut nici macar sa stau jos. A fost cel mai mirific Paste pe care l-am petrecut vreodata in viata mea de unul singur ,teoretic, ca practic trebuia sa fiu dadaca a 20 de mosuleti.     

Niciun comentariu: